God Damn them All!

O the year was 2008
How I wish I was in Härnösand now..
Cause nothing is happening in Sollefteå
It's a God forsaken town.

GOD DAMN THEM ALL!


Ja. inget händer som sagt i Sollefteå. De flesta vännerna bor inte här längre och de få som är kvar är jag inte jättenära vän med. Det är tur att Patrik finns kvar än så länge iaf.

Droppen som fick bägaren att rinna över kom iaf igår när jag skulle följa med syrran på grillfest. Och vilken fest sen! tjoho! alla satt runt ett bord och fascinerades av ett litet barn som kunde klämma sönder alla sina dumlekolor. Jihoo! Övergav iaf den festen och åkte ner för att kolla när Per å Karlsson å några till spelade brännboll, men de var typ klara när jag kom ner så det var ju inget roligt heller.

Jag saknar alla i Härnösand!
Jag har varit här i inte ens en vecka och jag är redan less. Jag sover i en jätteobekväm säng (som förhoppningsvis ska bytas ut idag om det finns tid). Mitt rum ligger på den sidan av huset där solen går upp så jag vaknar varje morgon vid 6-7 tiden av att det är förjävla varmt och ljust och att fågelhelvetena kvittrar! God damn them all!

Har fått skriva av mig lite aggressioner nu iaf, på torsdag ska jag till härnta! wiiie! =D
Tipsar om låten; Barrett's Privateers med till exempel Quilty

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppad du får en bra lördag! :)

2008-05-31 @ 10:52:39
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: Linnéa G.K

ha en trevlig dag! (:

2008-05-31 @ 10:54:42
URL: http://lgk.blogg.se
Postat av: Caroline

Jag finns ju :p Jag har aldrig nånting att göra :p Men.. Lycka till på spelningen :)

2008-05-31 @ 14:18:15
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se
Postat av: anna

du är varmt välkommen tillbaka till Härnta när du känner för det =) KOM HEM!

2008-06-01 @ 10:44:59
Postat av: Martina

Carro: ja, det är klart du gör :) men du vill väl inte vara med mig varje dag :P haha

Anna: Jag kommer snart! tror ta mej tusan att jag ska stanna hela helgen då! :D

2008-06-01 @ 19:10:07
Postat av: Gisan

Men sen kom du ju tillbaka och då hade de fått igång karaoken och ungen hade åkt hem, så liite roligare vart det då... dock fortfarande Väldigt stillsamt. Grillkväll skulle nog passat bättre än grillfest. :P

I been told we'd sail the sea for American gold. We'd fire no guns-shed no tears...

2008-06-02 @ 23:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0