hallon?

Valborg is över. Vi hade trevligt. Spenderade kvällen på Rosenbäcken tillsammans med alla vänner. Roligt var det även att Carro, Karlsson, Sander och Fredrik kom ner och festade med oss :) Var hemma ganska tidigt däremot pga många anledningar. Tex att jag inte hade mer att dricka, och tex att jag inte var spec frisk så jag känner mig faktiskt ganska duktig som var hemma vid 1-tiden =)


Förkylning still not gone.. Jag less på den nu.. I hope to God that den är borta tills på tisdag när vi ska sjunga på begravningen. Helst innan så vi kan öva lite..


Har börjat packa lite smått inför resa till Gbg imorn.. Ska va där tills på onsdag och det betyder att jag kommer att ha ångest många dagar över att jag inte har just den tröjan med mej, eller dom byxorna.. Jag HATAR att packa! Dessutom klagar alltid pappa på att jag tar upp mest plats i bagaget, men det gör jag faktiskt inte. Det är bara han som tror det :P Man måste ju få ha med sig lite av varje så man har nåt å välja på tycker jag.

Nu sitter jag här och väntar på att Ella och Anna ska komma hit och umgås lite med mig samt äta hallon/blåbärspaj som jag har i ugnen just nu. Var tvungen att göra slut på margarinet för det har gått ut.. :P Det dumma är bara att det inte tog slut.. Får hitta på nåt annat med det.. slänga kanske?

Nej nu ska jag ta ut pajen!

<3 /Martina


Kommentarer
Postat av: Stefan Fundin

Varför får aldrig jag vara med!?

2008-05-03 @ 11:14:30
Postat av: anna

Det va god paj!!!! tack tack=)
Hoppas ni har trevligt i götet!

2008-05-04 @ 10:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0