long time - mkt hänt å händer

Ja, nu var det ett tag sen jag skrev. Deta beror på 2 saker..

1. Vi har varit i Göteborg med familjen och begravt farfar. Där var det sommar och fint! Kul och träffa släkten, även om det kunde ha varit under roligare omständigheter. Jag shoppade en klänning och ett par skor på vägen ner, och även ett par skor väl framme i Gbg.. eller.. vi var ju aldrig i Gbg.. bara mkt lättare å säga det än Stenungsund, Tjörn/Höviksnäs, Bergsjön å Partille :P  Glass på Triumphglass i Partille en solig dag var MKT gott!
2. Jag har itne haft något internet sen i fredags. Ingen aning vad som har varit fel å har inte kunnat ringa till supporten heller eftersom jag har bredbandstelefoni (den funkar inte om inte internet funkar) å jag hade inga pengar på mobilen. Men idag fick jag änligen igång det igen =)

Jag antar att det itne kommer att bli mkt skrivande den här veckan heller för nu har Spexveckan/ensembleveckan startat och jag har itne mkt mer liv än det. All tid går åt där och jag är redan trött.. och det är måndag.. lovande? Njae.. men det löser sig. =)

Folket! Hör upp! eller - läs upp? :P Klockan 20.00 nu på FREDAG den 16 MAJ är det PREMIÄR på spexet på Härnösands teater! BE THERE eller var fyrkantig!
Missar du fredag? Don't worry! finns en till chans på LÖRDAG den 17 MAJ kl 19.00!


kärlek alles! /T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0