Spexarna

Så in i Norden - årets spex, är slut nu. Och det är med blandade känslor jag skriver detta. Det är jätteskönt att det är över och att man kan andas ut, samtidigt vet jag att redan nästa vecka kommer jag att sakna alla människor och repen på måndag och torsdagkvällarna.. Nu får jag hitta på nåt annat att göra ist.
Det har varit en otroligt underbar vår med er alla och det avslutades med en underbar vecka på teatern som började med strul men som vi löste tillslut och gjorde två stycken toppenföreställningar!
Har några personer som jag måste få berömma lite extra...

Anna
Min klippa! Du har gjort ett fantastiskt jobb! Du har funnits där när man har behövt hjälp med något, kommit med tokiga ideér och alltid varit positiv och lockat till många skratt.

Ida K
Tack för att jag fick vara med och dansa på söndagarna även fast jag kanske mest bara var i vägen. Otroligt bra jobbat med dansarna. Du fick ur det mesta av dom och höjde sångnumren med 100 %!

Sandra S & Ida S
Aldrig förr har väl en kör repeterat så lite innan och fått det så bra. Tack för att ni hjälpte mig och tog egna initiativ när jag var helt fucked up i huvudet och inte kunde komma med några vettiga stämmor. ;)

David
Räddaren i nöden! Det är en himla tur att du kan allt! Grymt jobbat spec med raptorernas låt. Det fick vi till bra till slut!

Sophia
Jag är emot alla kvinnliga basister utom dig. You rock! Utan dig hade det blivit mycket mer jobb för mig bl.a med att skriva ner olika stämmor och grejer så tack för hjälpen!

Marleen
Ledsen att jag var lite seg på att skriva ner dina stämmor men som tur är, är du snabblärd och fixade biffen tillsammans med Sophia. Vi rockade på Tequila du och jag ;)

Slutligen...

Micke
Lillebror. Pappa.  Ja, ingen vet egentligen men du är den underbaraste trummisen ever. Hade jag inte haft dig denna vecka hade den blivit mycket tråkigare. Tack för att du lyste upp mina dagar med otroligt dåliga skämt och underbältethumor. We klick, you and I :)

Sen även ett Stort tack till alla andra som har jobbat med spexet. Skådisar, manusförfattare, Hasse, Tony och Gibbe, dansare, kuliss, sufflös och publiken såklart. Tillsammans gjorde vi ett jävla bra jobb!

Bästa spexet någonsin! Tack för allt!


<3 Martina


P.S. Sandra B: Förjävla kul med cykel i notstället ;)


Kommentarer
Postat av: sophia

Herrenån så fint!
Roligaste veckan på länge.
Det blev toppen! (:

2008-05-18 @ 16:51:16
URL: http://realista.webblogg.se
Postat av: anna

tack själv gumman, du har varit fantastisk!

2008-05-19 @ 11:36:23
Postat av: Sandra S

Tack för att jag fick vara med! :)

Du finns med på min blogg också!

2008-05-19 @ 17:02:26
URL: http://helny.blogspot.com
Postat av: Kristoffer

Ja synd att man inte fick uppleva när du skriver så vackra saker... men ja det kanske kommer en film? kraaam

2008-05-19 @ 21:37:17
Postat av: Martina

Kris: ja de va ju dumt att du skulle gå å bli sjuk :/ film kommer, när martina gör fel :P men det lär ju dröja..

2008-05-19 @ 21:44:14
URL: http://jarredsdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0