foton

Jag vill lära mig att fotografera... det är kul :) Att kunna ställa in skärpa å grejor själv å inte alltid köra på auto :P Det hade varit roligt... men vet inte när jag ska ha tid att lära mig det däremot.. en egen kamera hade varit bra att ha då också :P
Här är iaf lite bilder från gårdagen utanför RB när nationerna lekte och drack phulvin :)


Micke och Mattias jublar efter att ha gjort mål på Hälsinglands i fotbollen :)

     

1. Sassi. 2. Mattias jävligt gay. 3. Totti dricker vin. 4. Stefan, Sassa & Daniel kramas?


Benny och Daniel dragkampar med "strumpebrallor"

    

  

1. Ramtin och Ida. 2. Sandra. 3. Stefan med strumpebralla.
4. Benny dricker öl med strumpebralla på huvudet.
5. Mattias kör höger-vänster. 6. Spoof pussar flaskan


Inte världens bästa bild på en solnedgång men ganska fin iaf :)


Ja det var lite bilder :) Jag måste bara få säga att Kevin är så jävla bra i Idol! Go Kevin!!
Jag och M hade mys i tvsoffan igår efter att han slutat jobba. Vi tittade på Sing a long och sen på What happens in Vegas med Cameron Diaz och Asthon Kutcher. Den var ganska rolig faktiskt :) Ikväll när han slutar jobba ska jag (möjligtvis vi om jag får hjälp) baka negerbollar :) Nej förlåt så får man ju inte säga.. chokladbollar heter det juh.. :P

Imorn skola igen efter en veckas lov. Ska bli skönt att komma igång igen. Däremot kommer jag sakna mina sovmornar till kl 12 :P

Kommentarer
Postat av: Caroline

det går inte att titta på dom små bilderna :/

2008-11-02 @ 22:40:25
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se/
Postat av: den jävligt gay killen

humor.. fina bilder faktiskt!



men du, om man kollar i ditt arkiv, varför har geten randig tröja?

2008-11-02 @ 22:49:24
Postat av: Gisan

Hahaha, undrar om gaykillen menar något om att man inte ska kasta sten om man sitter i glashus? ;D

(kanske skulle valt ett bättre ordspråk, men kommer inte på ngt just nu :P)



Jepp, det är fina bilder och det är roligt att fota med att ställa in skärpan och allt. Men, jag tycker det är mkt svårare med den här digitala kameran än vad det är med pappas gamla analoga som jag vet hur den funkar. Den här har ju minimalt ... skärpesnurr på ratten :P

flyttas den en ynka 0,003 mm så är hela skärpan körd! :s Lättsnurrad är den oxå. Obra. :s

men får man till en riktigt bra bild, så känns det oftast mkt mer värt om man ställt in själv och inte kört på auto. :b (och kanske även tagit fram bilden i fotolabbet. DET är kul! ;))

2008-11-03 @ 21:36:25
Postat av: Fraj

Herrejistanes Mattias, gay gay gay gay gay...

2008-11-05 @ 12:52:21
Postat av: GAY Dude

Gay och stolt...

2008-11-05 @ 17:33:44
Postat av: Martina

mattias du är väl för söt du :P GRR!!

2008-11-06 @ 16:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0