snöstormssöndag

Det snöar ute!! Jejj!! Det blåser ute. Nejj!! = Snöstorm. Det är kaos i söder, som vanligt när det snöar där nere :P
Men jag är glad att snön kommer. Jag hoppas den stannar kvar :)
Jag och M är nyss hemkomna från Anna. Har myst med tjejen och tittat på Wallander - Luftslottet. Jag trodde inte att jag hade sett den men när jag såg första scenen i den så kom jag på att - det har jag visst det :P
Inte gjort många knop idag, varit uppe på skolan och fikat och pratat strunt. Ätit god middag med M. Potatisgratäng och fläskfilé. Mums! :)

Kamratfesten igår var skojig, fast vid 23-tiden var jag så trött å slut och hade lite huvudvärk så då begav jag mig hemåt. Somnade på sängen nästan på en gång... vilket var dumt eftersom jag då blev tvungen att kliva upp från min sköna sömn och gå å borsta tänderna, tvätta bort smink och ta ut linser.. inte kul när man är tröttis..
Lite bilder kanske jag kan bjuda på sen när jag har snott dom av dom som faktiskt hade en kamera med sig. Inte jag alltså :P Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, man kan tro att det är mig ni myst med om man inte är informerad =)

2008-11-24 @ 19:13:33
Postat av: Martina

Anna: haha ja det är lite busigt faktiskt :P

2008-11-24 @ 19:39:55
Postat av: Ida Kentner

Jag tror jag behöver en släng av din mamma snart :)

2008-11-25 @ 00:15:32
URL: http://idakentners.blogg.se/
Postat av: Martina

Ida: du kan ju följa med micke upp på lördag om du vill :P

2008-11-25 @ 23:20:17
Postat av: Ida Kentner

Nej då är det ju den mesta festen jag sett framemot detta året, SUNDSVALL HERE I COME!

2008-11-26 @ 11:17:56
URL: http://idakentners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0