städa städa varje... tisdag?

Åsså varje jul. För det tycker jag är kul! Usch nej det tycker jag inte alls det. Har nyss kommit hem från lgh där jag har städat och fejat hela dagen... (förutom när jag var på skolan och på kören då) Det är inte kul att flyttstäda! Blä! Fast det är ju för nånting bra som jag måste städa :) Däremot så verkar ingen va intresserade av mina möbler.. suck.. Eller Joppa och Anna ska ju köpa bordet och stolarna i köket.. men det är ändå massa grejor kvar.. Verkligen ingen som är sugen på dom? Dom är bara ett år gamla ungefär :)

Nu sitter jag här hemma alldeles ensam för M jobbar på mini ikväll.. är lite hungrig faktiskt så jag tror att jag ska gå och göra mig en liten macka :) Hade tänkt baka negerbollar ikväll men jag orkar inte. Måste diska också....
Vad har ni haft för er idag? Lämna en kommentar!


Kommentarer
Postat av: Gisela

Jag kan adoptera möblerna? ;)



Själv har jag jobbat hela dagen och terroriserar nu elle och lånar hennes dator. :P

Ska strax åka hem och sova så ja orkar med nästa dag oxå...

2008-11-18 @ 22:37:29
Postat av: Anonym

Gisela: du vet att det kostar pengar att adoptera va? ;)

2008-11-19 @ 21:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0