test ist för ngt vettigt

jag har gått och blivit förkyld igen! har så ont i näsan och halsen. huvudet är tungt, örona kliar och snoret rinner.. därför orkar jag inte skriva ett vettigt inlägg nu när jag äntligen är hemma hos datorn utan det kommer ist 100 saker du fördmodligen redan visste om mig (som jag snodde från Ida) :)

1. Fullständigt namn: Martina Madeleine Christin Carlsson
2. Ålder: 22
3. Vart bor du: Härnösand
4. Bor tillsammans med: Micke för det mesta
5. Husdjur: Nej tyvärr men jag vill ha en hund
6. Färg på ditt hus/lägenhet: Grått och blått tror jag
7. När är du född: 25 Januari 1986
8. Klass:
Musiklinje Kapellsberg på Härnösands Folkhögskola
9. Vilket år tog du studenten: 2005
10. Något jobb: Inte just nu, men det skulle behövas
11. När ska du sova ikväll: Efter att jag har borstat tänderna och myst på soffan ett tag
13. Duschat idag: Yes, every day.
14. Kramat någon idag: Ja
15. Pussat någon idag: Ja (fast egentligen borde jag ha låtit bli ;) )
16. Vad har du ätit idag: Smoothie med hallon och blåbär och en tekaka med skinka
17. Dagens kläder: Mickes mjukisbrallor, vitt linne, svart linne och svart kofta
18. Dagens smink: Inget alls och det är så skönt!
19. Dagens sötnos: Mikael
20. Dagens roligaste: Inget är roligt en förkyld dag som denna.. men kanske att jag blev bjuden på syrrans 30årskalas
21. Har du många vänner: Ja.
22. Hur många har du kysst: Ingen aning
23. Vem kramade du senast: Micke
24. Föredrar du tjejer eller killar? Killar.
25. Hur många har varit otrogna med dig: En... kanske? Konstig fråga som jag knappt förstår :P
27. Har du pojk-/flickvän: Den underbaraste pojkvännen i världen :)
28. Vem pratade du i telefon med senast: Gisela
29. Vem fick du senast sms ifrån: Micke

FAVORIT
31. Film: Pirates of the Caribbean 1-3
32. Låt: Finns så himla många bra! Men Curly Sue - Takida och Den jag kunde va - Mikael Wiehe kanske
33. Mat: Potatisgratäng med nåt grillat till och en god sallad.
34. Dryck: Cola!
35. Färg: Svart, rosa, grå
37. Stad: Göteborg
38. Land: Sverige
39. Ämne i skolan: Musik och Idrott
40. År: 2008

SENASTE

41. Personen du tänkte på: Micke
42. Personen du kysste: Micke.
43. Gången du: Gången jag vadå?
44. Gången du grät: Nån vecka sen.
45. Pizzan du åt: Calzone utan ost från Minikrogen.
46. Gången du var i Göteborg: I våras på farfars begravning.
47. Gången du var i Stockholm: Oj, inte en aning. Det är ett par år sen sist. Gissar att det var när jag sökte gymnasiet alltså typ 2002?
48. Gången du var full: Med Mattias i september tror jag? Vill aldrig mer ha alkohol :P
49. Gången du var på konsert: medverkade: 26 okt. lyssnade:15 september på Weberkvartetten & Johan Fröst.
50. Personen som såg dig gråta: Micke

ANTINGEN ELLER

51. Svart eller vitt: Svart
52. Hund eller katt: Hund
53. Ute och festa eller hemma och mysa: Hemma och mysa alla gånger!
54. Tvspel eller Dataspel: Tvspel
55. Singel eller upptagen: Upptagen.
57. Lunarstorm, Helgon eller Playahead: Lunarstorm, fast inte välbesökt nu längre.
58. Ragga eller bli uppraggad: Både och.
59. Big Brother eller Paradise hotel: Usch och fy för båda!
60. Svart hår eller blont: Mörkbrunt.
61. Blåa ögon eller bruna: Blå
62. Choklad eller lakrits: Choklad.
63. Göteborg eller Stockholm: Göteborg
64. Höger eller vänsterhänt: Höger
65. Coca Cola eller Fanta: Coca cola!
66. Pizza eller kebab: Pizza i Hsand, Kebab i Sollefteå.
67. Randigt eller Prickigt: Randigt
68. Älska eller älskas: Måste ha båda för att överleva.
69. Leva eller dö: Leva.

ANTAL

70. personer du älskar: Bara en riktigt mycket! Men familjen också såklart.
71. Personer du hatar: En del..
72. Pesoner som sagt, jag älskar dig: 3.
73. Personer du hånglat med inom en 24 timmars period: Ingen aning.
74. Glassar du ätit på en dag: Om jag äter glass blir det nog oftast bara en...
75. Festivaler du ska på detta år: Detta året är ju snart slut men kanske blir ett besök på Gatu nästa år.
76. Gånger du haft minnesluckor på: Ett par..
77. Gånger du har slagits: Jag slåss inte.
78. Personer du saknar just nu: En
79. Gånger ditt hjärta brustit: Ett par kanske..

VEM

80. Vill du kyssa nu: Micke.
81. Ska du träffa imorgon: Micke, ev Malin för träning men det verkar inte som det pga dumma förkylning.
82. Sjöng du senast för: Micke igårkväll tror jag.
83. Hade du senaste en msn konversation med: Kristoffer just nu.
84. Spelade du tv-spel med senast: Micke
85. Vill du ta med på en romantisk resa just nu: Micke
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: Ingen, det gör ont tror jag.
87. Förtjänar att dö: Alla som har en huvudroll i Insider och Efterlyst
89. Ville du sova jämte inatt: Min älskling såklart.


VAD
90. Gör dig glad:  Micke, dåliga skämt, mina vänner
93. Önskar du att du slapp göra: Må dåligt.
94. Vill du ha nu: Choklad är jag jävligt sugen på. Dumt att vi inte köpte det när vi var och handlade näsdukar och cola. :P
95. Önskar du dig i födelsedagspresent: Pengar, och en ny kamera.
96. Längtar du till: Kl 21 när Micke har slutat jobba och komme roch hämtar mig :)
97. Tycker du om dina betyg: Hade kunnat vara så mycket bättre om jag hade varit motiverad...
98. Ångrar du i ditt liv: Man kan inte gå och ångra saker. Det är bättre att lära sig av sina misstag.
99. Är det bästa som hänt dig: Micke
100. Hur mycket är klockan: 15.44



Skulle egentligen berätta om hur det gick i fredags på spelningen och lägga upp bilder men kameran dog så jag måste ladda batterierna först.. Snart får jag också mitt mobila bredband så då kommer jag att uppdatera oftare. Jag lovar! =)
Lämna gärna en kommentar :) puss!


Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Ingen dålig lista!!

alltid trevligt att veta att man inte är bortglömd i världens härligaste stad (HÄRNÖSAND)

men du får ta å bli frisk det e ju inge kul att gå å vara sjuk.... Krya på dig kram

2008-11-11 @ 16:03:08
URL: http://one7up4me.blogspot.com
Postat av: Gisela

Ang nr 43; Skrattade kanske? :)

och nr 47; Gymnasiet? Vi var ju där en gång när du skulle söka skola i Nyköping? Och bodde på Abbes (i gamla stan. INGET att rekommendera!! :P) Men det var väl ändå efter gymnasiet?

Skoj att min blivande fest kan tänkas liva upp lite i den förkylda vardagen. Krya på dig! Kram!

2008-11-11 @ 21:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0