trött... så trött...

Helt utpumpad idag.. igår var den värsta dagen på länge. (även om den var en kul en) Jag började att sjunga kl 11.15 och slutade sjunga kl 23.00. Sång heela dagen alltså så därför tyckte jag att idag fick jag vara tyst och inte sjunga ett knyst :P
Vi repade ju igår och var inte hemma i hsand igen förrän vid halv 1 på natten.. åsså upp kvart över 9 idag för skola.

bBir inte så mycket bloggande just nu eftersom jag aldrig är hemma.. Funderar på att säga upp mitt bredband och skaffa ett mobilt ist. men då kommer jag ju inte att ha ngn hemtelefon fast iofs så används den ju inte så ofta en då... ja det tål att funderas på.. :P

Tyvärr inga bilder att bjuda på men det kommer efter helgen. jag lovar :) Imorn har vi våran första spelning med våra nya medlemmar :) Spännande!

För övrigt så är det 2 månader av kärlek idag ;)


Kommentarer
Postat av: Martina

innan nån hinner kommentera min stavning så kan jag säga att jag är TRÖTT! jag har sett felen, men orkar inte rätta till dom :P

2008-11-06 @ 17:00:34
Postat av: Ida Kentner

Du är då värdelös på att uppdatera.

Ses sen my dearest!

2008-11-06 @ 17:22:16
URL: http://idakentners.blogg.se/
Postat av: Martina

den är ju för tusan alldeles nyss uppdaterad för några minuter sen! :P ja det gör vi. men du är det möte på villan så kan du väl ringa innan du går så kan vi göra sällis hem till dig+ =)

2008-11-06 @ 17:23:58
Postat av: anna

grattis till två månader =) kram!

2008-11-08 @ 09:18:55
Postat av: Ida Kentner

Ja Grattis Grattis :D

Gick det bra med spelningen igår? Hade kunnat följa med för Fraj är typ sjuk.. :/ MÖG!

2008-11-08 @ 12:13:47
URL: http://idakentners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0