bilder från helgen

Vi hade väldigt kul i lördags! =) Inflyttningsfest hos Charlie och Karin, sen ner på båten och efter det vidare till Kajutan där Irene Panik spelade :) Sys var snäll och lyckades hjälpa mig med nätverkskortet så nu har jag internet igen också :) Här kommer lite fina bilder från i lördags :)


     
anna ler med ögonen,         anna å jag,                champagneglasen    
 

 
älsklingen in action


iRENE PANiK rockade


 
IdaMaria & Ella,                 Marie & jag

 
innan fest

 
under fest tillsammans med Ida

 
dagen efter fest





Tyckte dom sista bilderna var lite roliga ;)
Måste även passa på att tillägga att vi hade konsert idag på skolan där jag sjöng två stycken. Det gick kanonbra! :)

Kommentarer
Postat av: Gisela

Tidigt som f-n nu. har knappt tid, men glömde kolla igår och måste ändå dra ut en dans... Har lagt den på ngt säkert ställe. :/

Champangeglasbilden är störtfin. Bara lite synd att den inte har riktig skärpa på något glas.

Cya later. :)

2008-10-15 @ 07:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0