dumma jävlar!

Just nu finns det 81 sidor på blocket där folk vill sälja Metallicabiljetter för alldeles för mycket pengar! Jag blir så arg på dom människorna som gör så där! Vi var 7 st som ville åka ner och M åkte jättetidigt imorse för att logga in på ticnet och försöka få nån biljett, men han fick ingen... slutsålt när han äntligen kom in vid typ 20 över 9... Tycker så synd om han! Jag hoppas verkligen att vi kan lösa det på nåt vis så han får se sitt favoritband igen.. Mig gör det ju inte lika mycket men jag blir så himla irriterad på folk! Kan dom inte låta dom som verkligen vill se konserterna få göra det utan att behöva lägga ut tusentals kronor? Jag hoppas verkligen att dom inte får sålt alla utan att dom kommer sitta där med sina biljetter och ha lagt ut massa pengar i onödan! GRR!
Någon som håller med mig? Kommentera gärna! :)


Kommentarer
Postat av: Angelica

JAg håller med dig. är så fel att man ska ha chans att göra så där... borde gå o stoppa på nåt sätt.Sätt ett maxtak på hur många biljetter en person kan få köpa i taget t ex... Fast det funkar ju kanske inte heller. men nåt borde man kunna göra för att stoppa folk från att tjäna pengar på detta sätt...mycket irriterande... Hoppas ni får tag på biljetter. kram syster.

2008-10-20 @ 18:58:36
Postat av: Anonym

Läste Angelicas kommentar, på Modo matcherna så få man max beställa 6 biljetter per person :S

2008-10-20 @ 22:13:08
Postat av: Kristoffer

Ja fyfan för dem som håller på med att föstöra för andra... fast de gör också att de rika inte behöver hålla tiderna utan bara vänta tills de orkar beställa en biljett :(

2008-10-22 @ 20:41:13
URL: http://one7up4me.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0