en månad :)

Dagarna bara flyger iväg känns det som. Har haft fullt upp i helgen med rep med bandet och filmkvällar och firande av mormors kommande 75årsdag. (Hon blev förövrigt mycket glad över mössan och den passade finfint :) )

Det går bra å repa nu för tiden.. Det är så skojigt när alla är seriösa å vill åt samma håll :)
I lördags såg jag alltså på film med lillebror.. kände att jag behövde umgås lite med han också för det var så länge sen... Vi såg:
The hottie & the Nottie  - Se inte den!! Helt värdelös! Vi såg typ 20 min sen stängde vi av och kollade på NHLpremiären från Stockholm ist... men kände att vi ville veta hur den sluta.. så vi såg typ sista 5 minuterna också.. Det är nog så att Paris Hiltons filmer inte är några guldbaggevinnare :P
Varg  - hyfsad film.. hände inte jättemycket och det syntes alldeles för väl att vargen inte var en varg.. tycker dom kunde ha hittat en hund som var lite mer varglik iaf... dom brukar vara rätt så bra på det.. trodde att det skulle vara lite mer action, men kul att få se Stormare som norrlänning :P
Utan spår - Om en mördare som lägger ut sina offer på internet, och ju fler som tittar, desto fortare dör offret.. det var nog den bästa filmen vi såg den kvällen, fast höll på att somna flera gånger.. men det var av trötthet och inte av att filmen inte var bra :P


Idag firar jag och M en månad :) Grattis till oss! =) Jag hade gjort köttfärslimpa med bacon på, klyftpotatis, morötter och grönpepparsås och lingonsylt till middag. Mycket mumsigt vill jag lova och jag fick beröm av M :)

Ja.. jag har ju ingen kamera.. och var inte smart nog att ta en bild på älsklingen när jag hade lånat syrrans.. så det får bli denna igen :P

Me love you!


Kommentarer
Postat av: Gisela

Grattis till er. :)

Du skulle ha "glömt" kameran då? Jag hade nog ändå inte hunnit sakna den än. ;P



Jag pallade inte heller mer än 20 min på Hottie/nottie-filmen. Jag gick å la mig. (såg nog inte ens 20 min eftersom jag höll på somna flera ggr på soffan under den tiden.) Har dock inte sett slutet så jag har ingen aning om hur det gick. :P

I övrigt håller jag typ med. Trodde "varg" skulle vara bättre, mkt bättre. Blev nog besviken faktiskt... men den 3:e var väl rätt okej iaf har jag för mig. :)

2008-10-06 @ 23:32:44
Postat av: Martina

Gisela: jag Glömde ju kameran :P jag hade nog tänkt ta med den igen.. men skulle ju ladda batterierna å så. men det var så mycket i helgen att jag inte minns nånting :P

2008-10-06 @ 23:38:44
Postat av: Gisela

Aaah. Batterierna ja. Det hade jag också glömt :b

2008-10-06 @ 23:39:55
Postat av: anna

Grattis till er sötnosar! Visste du att fängelset som är med i Varg är Anstalten i Härnösand? Lite coolt. vi borde ses någon dag! kram!

2008-10-07 @ 11:45:51
Postat av: Kentner

Är det Anna? Då vill jag med helt plötsligt se den filmen :) Grattis till Er Marran, nu sitter jag i Vittsjö hos Lisa och myser med tanke på att jag är i Skåne :) UN-DER-BART!

2008-10-07 @ 13:08:25
Postat av: Martina

Anna: tack :) ja du jag tänkte nästan det när jag såg filmen... tänkte: det där ser väldigt mycket ut som härnösnad :P ja det ska vi göra tycker jag.. how about tomorrow? =)



Ida: tack :) hoppas det gick bra å åka :) ha de så mysigt å glöm inte å uppdatera bloggen :P

2008-10-07 @ 15:16:37
URL: http://jarredsdotter.blogg.se/
Postat av: Gisela

Pappa hade oxå funderingen om det var från Härnösand, och ska inte vargen/hunden vara tränad av någon person bosatt strax utanför Sollefteå (Tjäll)? Väldigt mkt anknytningar nu va? :)

2008-10-07 @ 23:06:12
Postat av: Martina

jo just det! det stämmer nog det där med hunden också.. väldigt mycket norrländskt i den jämtländska filmen tycker jag :P

2008-10-08 @ 17:30:55
Postat av: Martina igen

neeej inte norrländskt! Ångermanländskt menar jag :P

2008-10-08 @ 17:31:27
Postat av: Stefan Fundin

Utan spår - Om en mördare som lägger ut sina offer på internet, och ju fler som tittar, desto fortare dör offret.. det var nog den bästa filmen vi såg den kvällen, fast höll på att somna flera gånger.. men det var av trötthet och inte av att filmen inte var bra :P <-- I den tokbraiga serien Millenium har detta redan tagits upp. :p

2008-10-16 @ 22:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0