Fest på RB

Just nu sitter jag i Idas soffa och tittar på ensam mamma söker och dricker en flaska smirnoff ice. Ida  håller på att göra sig i ordning, hon är sådär pigg på fest ikväll eftersom dom var på halloweenfest igår.. Men hon ska faan med! Nu när jag för en gångs skull festar :P Hon och jag hade ju tänkt åka till Sollefteå imorn för att gå på halloweenpartyt på bowlingen men vi har inte råd så det får bli en annan gång :/ Fest ikväll istället.
M jobbar på mini igen.. Det är tråkigt när han jobbar där för han kommer hem så sent på natten.. Men imorn ska vi ha mys efter att han har slutat jobba! Wiie :)

Det är alltså fest på RB ikväll, egentligen skulle det ha varit Höst5 men det var så få intesserade av det så det blev inställt och istället är det vinprovningsfest. Jag tänker däremot inte dricka nåt äckligt phulvin. Jag håller mig till mina smirnoffs :)

här e vi (Ida och jag) för längesen på fest hemma i solle :)

Kommentarer
Postat av: G

2008-11-01 @ 00:44:31
Postat av: G

Hm. går bra för mig. =/

Hoppas ni har skoj! Min plan är att ha förjävla roligt imorgon!! Synd ni inte kunde komma upp, men vad ska man göra. Jag jobbar ju ändå till halv9 typ, från halv9. 12-timmarspass. Lär inte behöva så mkt! = blir billigt? =)

Vilket oxå betyder att jag borde sova redan, men är uppe och fixar med allt så jag bara kan göra mig iordning, ta mina väskor och fara i morgonbitti.



Jeje, hav fun!

I really shud giv P or L a ring (or text) 2moro and see how they're gettin on with the BBQ in the cold! (remind me, plz) ;D

2008-11-01 @ 00:50:25
Postat av: Ida Kentner

Fan Martina, vi borde åka till Solle.

2008-11-01 @ 12:25:27
URL: http://idakentners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0