inte helt smart

Jag tänkte att jag skulle lägga upp bilder från igår och idag när vi hade tjejfest och jag och ida har varit på dop :) Men! (Som Tony Irwing säger) så är jag så jäkla osmart att jag lämnade kameran hemma hos M.. Inte alla hästar i hagen kan man säga... så jag får återkomma med bilder..
just nu är jag hemma och tvättar lite.. Ska iväg till Mattias sen på inflyttningsfest och kolla läget lite.
Det var trevligt igår och det var hur kul som helst att träffa Adam, Carro och Johan idag på dopet :) Det gick förövrigt bra att sjunga, förutom att kantorn var värdelös.. :P

puss!

Kommentarer
Postat av: kristoffer

jag väntar så kan men se fram emot något roligt

2008-10-22 @ 20:42:26
URL: http://one7up4me.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0