sex and the city - the movie

Ja nu har jag då alltså äntligen sett satc filmen, typ ett halvår efter alla andra, men den gick inte på bio i solle i somras och nu när den gick här igen i hsand så hade jag redan beställt den så då tyckte jag att jag lika gärna kunde vänta tills jag fick den... Och jag är glad att jag väntade! =) Tyckte den var bra, kändes som att man såg serien, några tårar fälldes och ett litet fniss då och då fick jag ur mig.. :P
Det roliga var att jag drömde i natt att jag fick satc, mamma mia och the dark knight som jag har förhandsbokat på homeenter... Åsså kom satc med posten imorse!! jag blev såååå glad :D Drömde en liten sanndröm iaf ;)



Det är bättre nu iaf.. Jag vet att det kommer bli bra. Jag vet att du älskar mig och att jag älskar dig.


Du är mitt allt!



Idag på flexet fick jag massa beröm igen! =) det är så kul att sjunga nu när det går så himla bra. Jag ska verkligen försöka hålla uppe den här nivån! =) På söndag kl 18 har vi konsert i domkyrkan med kören och weberkvartetten och solister. Ska framföra Fredriks Requiem till minne av Patrik Runeke som dog alldeles för tidigt.. väldigt synd för han var nog den coolaste prästen jag nånsin träffat!

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Ja patrik saknas änven fast jag inte bor kvar... vi hade velat att han skulle döpa Naima för någon annna kunde jag nätan inte tänka mig..

2008-10-22 @ 22:24:25
URL: http://one7up4me.blogspot.com
Postat av: Gisela

Jag har köpt "Sweeney Todd" idag! :)

2008-10-26 @ 17:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0