skitdator

ja nu sitter jag hemma hos anna och skyndar mig att skriva lite innan vi ska ut ikväll.. först på inflyttningsfest hos charlie och karin och sen ut på krogen. det ska bli kul =) har inte druckit på väldigt länge..
anledningen till varför jag inte uppdaterat bloggen på länge är att mitt nätverkskort är inaktiverat så jag kommer inte in på internet och jag ve tinte hur man gör för att aktivera det igen... :/ ringde till adde men han satt och körde bil och kunde inte riktigt förklara för mig så att jag förstog och det var lite svårt när han inte satt framför datorn själv... så fortfarande inget internet.. nån som vet hur man gör? Hjälp!
nu ska vi sminka oss färdigt och sen kommer ella och martin och hämtar oss! =)
återkommer med bilder när jag kan =)
puss!

Kommentarer
Postat av: Gisela

Haha! Tekniska Gisan kan hjälpa syster yster med datorn och internetuppkopplingen. ;)

2008-10-12 @ 16:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0