Va e de för en da?

E de en vanli da? nej de e ingen vanli da för de e mamis födelseda hurra hurra hurra! :)
Ja grattis alltså till mamma som fyller år idag. Jag har bakat tårtbotten.. det gick bra efter många om och men.. fick slänga 3 ägg (eller mysak fick äta upp två) för att jag lyckades inte med att separera gulan från vitan som man skulle göra.. klant!

Jag  och Gisela har en lång "attgöralista" idag och vi har hunnit med ganska mycket redan. Vi har: dammsugat, vattnat blommor, tvättat, diskat, städat toan, varit ute med hunden, å bakat tårtbotten. Nu är det inte så många grejor kvar att göra :) vi ska åka in till stan och hitta en present till Gisans kompis Elle som också fyller år idag. Å snart kommer M hit också :) Längtar!


Mammas blommor och presenter från oss :)

Vi har även hunnit med att se ett rådjur som stog på baksidan på våran gård idag. Tänkte ta ett kort på det... men jag hade glömt stoppa tillbaka minneskortet å innan vi kom på det så hade rådjuret traskat iväg..
Nu ska vi åka in till stan en snabbis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0