vill inte

vill inte ha det så här! vill inte gå å vara orolig.. vet att jag inte ska vara det men ibland går det inte låta bli...

vill inte ha min så kallade "fläkt" i köket heller. det är inte kul att behöva vädra ut hela lägenheten så fort man har lagat mat. det är inte kul när man luktar som ett helt gatukök trots att man lagade mat i ugnen och inte stog å stekte nåt.. vad ska jag göra i vinter när det är 60 minus liksom? okej så kallt blir det nog inte men det kommer ju kännas som det om jag måste vädra å greja.. GRR på härnösandshus dumma fläkt!

Kommentarer
Postat av: Caroline

I min lägenhet i stan finns det ingen fläkt :s Du kan ju tänka dig hur det är när man har stekt nått då :s

2008-10-21 @ 21:32:31
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Carro: ja jag kan tänka mig att det inte är kul.. men det var helt sjukt idag det var som en dimma i hela lägenheten :/

2008-10-21 @ 22:27:22
Postat av: Dr.Kriss

Ja låter ju som du har värsta draget hemma hos dig... eller hur var det...?

2008-10-22 @ 20:39:10
URL: http://one7up4me.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Jag skickar en stoooooor värmande kram för och pigga upp tillvaron lite :D



Jobbigt det där med fläktproblemet... usch! Måste va skitjobbigt... det händer att köket här hemma ser ut som ett enda moln av dimma emellanåt, och ändå har vi en bra fläkt! Kan tänka mig hur det måste va för dej då... usch, fy och blä!





2008-10-22 @ 20:44:19
URL: http://bekkiis.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0