dessa foton

Nyss hemkommen från Anna. Har tittat på Top Model och Vem kan slå Filip och Fredrik. Det var mycket trevligt, förutom att jag blev väldans allergisk mot hennes liljor som hon hade fått i torsdags. Alla som läser detta: Köp mig aldrig en lilja :P Dom är otroligt vackra men dom luktar så himla starkt!
Innan dess så åkte jag med M ner på stan, snodde hans bil och körde bort på Åhlens och köpte mig 3 fotoalbum! Kan säga redan nu att dessa 3 fotoalbum inte kommer att räcka långt... :/ Åkte upp på villan eftersom fiket var öppet och träffade lite folk och satt där och klippte och klistrade in massa bilder. Fyllde nästan ett helt album med bara två events.. JAg känner äntligen att jag har ork till att försöka fixa albumen nu. Och det är bra eftersom jag ligger så långt efter. Dom korten jag satte in nu var från spexet 2006 och Irlandsresan som var typ veckan efter den... Det är inte lika kul när det är så längesen man gjorde grejorna. Men nu ska jag fanimej komma ikapp!
Lägger in en bild från tiden då det begav sig...


 Sandra, AC, Matti och Anna


Nu har jag nyss fikat lite och ska passa på att läsa lite om FRAdebatten innan jag går och lägger mig. M kommer till mig sen när han har slutat jobba! Jeeejj! Kanske jag slipper mardrömmar i natt! :)

Kommentarer
Postat av: Sophia

Naw, lille Matti ^^

2008-09-16 @ 23:03:36
URL: http://www.getagripSophia.tk
Postat av: Caroline

Haha jo det gör vi, saknar inte du oss? :p Jadu, jag vet inte, du har ju karl nu, och är nykär så du är ju upptagen :p Kram

2008-09-17 @ 19:35:12
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0