less på influensan

Jaha. Då har jag spenderat ännu en dag med att inte gå till skolan. Ringde till vårdcentralen imorse för jag hade fortfarande ont i halsen. Hann inte ens beskriva alla mina symptom innan hon hade berättat dom för mig och sagt att det är nån virusbaserad influensa som går nu. Hon sa åt mig att stanna hemma tills jag blir frisk. Så jag lyder hennes råd :P

Har spenderat dagen med att göra klart fotoalbumet jag började med igår och nu är jag snart klar med nummer två! Jag känner mig väldigt duktig! Jag har kommit så långt fram i tiden som till september 2006 nu så nu är jag snart på 2008...  Yeah right! Men det går framåt iaf =)

Börjar bli lite trött.. ska dricka mig en kopp te nu och avsluta phösarveckanbilderna och sen ska jag gå och lägga mig.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hehe jaså?! Jag har aldrig sett en levande björn i verkligheten, bara skjutna :p Hoppas allt är bra och du blir frisk snart =) KRAM!

2008-09-18 @ 17:58:43
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ja det är ju helt sjuk vad mycket bilder man har att framkalla :s Man borde ju framkalla typ efter två fester så det inte blir så mycket på en gång :p För du vet ju hur mycket bilder jag alltid lyckas knäppa :s :p

2008-09-21 @ 18:01:27
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0