pump up the jam!

Frisk! Äntligen! Ni anar inte hur skönt det känns :)
Lite om helgen...
Fredag: Långtråkig dag med huvudvärk och inget att göra. Gick därför till Emma på kvällen där hon hade lite fest.. vi var inte så många där.. och jag drack bara ett glas vin. Kände att det räckte så. Hemma vid halv 12 typ.
Lördag: Frukost på stan med Malin och Siri vid halv 2.. Hade ingen frukost hemma så det fick bli baguette på rutan =) somnade när jag kom hem och sov till typ halv 6, ville inte göra mat så Mattias följde med mig på pinocchio och åt pizza, sen tvingade han med mig på fest på Rosenbäcken.. fast jag var ju nykter eftersom jag skulle spendera kvällen med M i Solum efter att han hade slutat. Det var mysigt :)
Söndag: Sov till 12... igen.. har sovit så himla länge dom här dagarna som jag har varit sjuk så det är helt sanslöst. Tur att jag ska till skolan imorn så man kan få lite rutin på dagarna =) Gick på tempo och handlade frukost eftersom jag var så dum och inte gjorde det igår. Sen idag har jag även tränat! Body Pump med Malin. Jag var inte alls sugen vid halv 3.. (den började halv 4) men jag tog mig i kragen och cyklade ner till simhallen och gissa om jag är glad att jag gjorde det! Det var så himla kul å skönt efteråt! Mina ben kändes iofs som spagetti men nu jävlar ska jag verkligen komma igång med träningen! Helt slut när jag kom hem. Stog i duschen i säkert en halvtimme, sen lagade jag lite lyxsöndagsmiddag till mig själv - potatisgratäng och kyckling. Mums =) Däremot så har jag inte orkat diska efter maten... jag får göra det imorn ist :P Kvällen har spenderats med stickning och tvtittande här i min ensamhet.. M kommer väl snart hoppas jag.. fast jag tänkte ju gå å sova så vi får se hur det blir med the quality time där...

jaja det var lite om min helg.. hoppas jag inte tröttade ut er allt för mkt genom all läsning :P Det blir så när man inte orkar blogga varje dag :P
Puss!

Kommentarer
Postat av: Gisela

Pump ja... det ska jag oxå komma igång med. Imorn är det som gäller. Och så Airboxen på onsdagar... och line'arna på tis och tors. Jag har ju ingen kväll ledig alls nästan. :o Fredagarna har varit vigda åt mig, Lena och Sagan om Ringen. Sista filmen ses på fredag. Mkt trevligt. =)

2008-09-21 @ 23:46:43
Postat av: Ida Kentner

Du är lite kass på bilder du!

2008-09-22 @ 01:17:36
URL: http://idakentners.blogg.se/
Postat av: Martina

ja men jag har ju ingen kamera :/

2008-09-22 @ 17:26:58
Postat av: Ida Kentner

Jag blev MYCKET glad för snusdosan, tack så mycket! :P

2008-09-25 @ 00:11:01
URL: http://idakentners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0