Sommaren som aldrig badade...

Löven på träden börjar bli gula, det blir kyligare i luften och dom ljuva och ljusa sommarkvällarna som man kunde sitta ute och mysa i har försvunnit tillsammans med höstkylan. När jag tänker tillbaka på sommaren 2008 så är det mest bara en sak som slår mig. Jag har inte badat en enda gång i sommar! Ångest? Ja!
Visst, vi var ute med båten på ångermanälven en gång, jag, mamma, pappa, Christer och Mysak. Det var hur fint väder som helst den dagen och jag hade mer än gärna badat. Men just den dagen fick jag inte det. Jag fick nöja mig med att bada benen.. Så nu när sommaren verkligen är slut och det verkligen är så att jag inte badade, inte ens i poolen på risön, känns det lite trist. Jag skulle ju iofs kunna hoppa i havet nu.. men det känns inte så lockande som det gör en varm sommardag...




Är hemma från skolan idag. Mina bihålor mår inte så bra och jag är täppt i näsan och tung i huvudet. Kände att det var lika bra att stanna hemma och bli frisk. :) M kommer förhoppningsvis hit och tar hand om mig snart också :) Älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Gisela

Om det får dig att känna dig bättre(?), så har inte jag heller badat en enda gång i sommar! Inte ens i poolen vi hade på gården som det ett tag var 23-24 grader i!? :O :/



Krya på dig! Pappa & jag ska äta Ris-stefan idag. ;D

2008-09-09 @ 15:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0