Sunday, windy Sunday

Haft fullt upp hela dagen. kyrkan kl 09.45 - 12.30 å sen åkte jag hem och städade till lite här hemma för det såg verkligen förjävligt ut! nu har jag dammsugat också så nu känns det lite bättre, även om det inte på långa vägar är fint här.. Nyss hemkommen från körrep som vi också hade idag... och igår var jag i kyrkan 2 gånger på samma dag! man skulle nästan kunna tro att jag har gått och blivit religiös :P men får man pengar för att vistas i kyrkan har jag inga som helst problem med det :P
Sassa fyller 30 år idag! GRATTIS! och igår hade hon fest på Rosenbäcken. Jag agerade pressfotograf men jag tog inte så många bilder som jag trodde. Dessutom lyckades jag att Inte ta en bild på Sassa när hon var tillfixad och hur fin som helst! Klantigt av mig tycker jag.
 Det är spännande att jag - som var nykter, ser mest full ut på denna bilden :P






Nu ska jag snart åka till Anna och beställa pizza av M från Mini och ha mys framför tvn =) Det blåser som attan ute så jag är väldigt glad att jag har bil den här veckan! :)




Ja just det! Jag måste ju även berätta att jag och Anna var och köpte en barnvagn igår för endast 700 kr! Det var en skojig liten roadtrip, så nu står den hemma i min lägenhet.. Måste säga att känslan är lite mysko :P Så här ser den ut =)


Kommentarer
Postat av: Gisela

Fina bilder. Förstår att du måste haft en väldigt bra kamera? ;)



Du ser ut ungefär som jag kanske var igår? Förjävla rolig kväll hade jag. :D

2008-09-28 @ 17:48:21
Postat av: Anonym

Gud, en någerlunda bild och en värdelös bild där jag ser ut som djävulen själv. Jisse! Ha så mys ikväll! :)

2008-09-28 @ 18:58:29
Postat av: Ida

Det förra var från mej ;)

2008-09-28 @ 18:58:58
Postat av: Carolne

Varför har du köpt en barnvagn? :s :p

2008-09-28 @ 19:55:19
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se/
Postat av: Martina

Ida: jag förstog nästan det ;)



Carro: för att det ska komma en bebis i familjen. har jag inte sagt det? :P

2008-09-28 @ 22:40:46
URL: http://jarredsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0