varför gör det så ont?

Jag har, sedan i tisdags ungefär, varit förkyld. Igår blev min halsmandel svullen och idag gör det ont i halsen. I förrgår gjorde det även lite ont i benen... och nu idag. Fredag, gör det ont i hela jävla kroppen! eller det kom iofs igår när jag skulle gå å lägga mig.. det var då det började. Kunde inte röra mig för då gjorde det ont. Påslakanet på täcket var "för hårt" så jag fick lägga en mjuk filt under. Det gör ont att duscha, att sitta. Det enda som är någorlunda skönt är när jag ligger ner helt blixtstilla. Ja, jag vet.. Jag tycker väldigt mkt synd om mig själv just nu. Men dagen har faktiskt blivit lite bättre sen M var här.. Han var tyvärr inte här så länge för han började jobba 13.30 men han var här tillräckligt länge för att få mig på lite bättre humör.

Älsklingen gav mig nämligen en ros :)






Nu ska jag sätta/lägga mig i soffan igen och tycka mer synd om mig själv. Ringde till vårdcentralen idag också. Men dom tyckte inte att det var nån idé att jag kom dit eftersom jag inte har haft ont i halsen i tre dagar.. dom kan tydligen inte hitta nåt om det inte har gjort det. Så om det inte har gått över på måndag ska jag ringa igen. Så kul tycker jag inte att det är med telefonkö så jag hoppas att jag är frisk då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0