Antagningsbesked

Idag fick jag veta att jag har kommit in i Ingesund och Örebro och är första reserv i Göteborg. :)
Vet däremot inte hur jag ska göra. Vill ju helst till Göteborg om jag nu vill flytta. Måste prata med min sambo om detta nån dag. Svårt val.. Däremot så är det ju nice med en utbildning...

Annars har vi lekt med Totte på dagen, spelat mario och spel och varit på systemet och så... och sen lämnade vi Totte och Sara och jag åkte hem och gjorde mat. Fläskfilé och potatisgratäng. Gott! :) Sen kom dom hit vid 7tiden igen. Vi har spelat vårat nyinförskaffade spel för dagen: Trodde du ja! Mycket roligt spel! =)


Totte visar hur han gör när han sitter på toan :P


Micke målade en krigsmålning med senap...


Och Sara fick hälla en deciliter vatten över huvudet.

För att sammanfatta var det en mycket trevlig dag och kväll. Vi passade även på att äta chokladfondue med frukter och att dricka lite alkohol :)

Kommentarer
Postat av: anna

Grattis!! Duktiga du!

2009-04-27 @ 09:13:21
URL: http://vitstuga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0