Birsta igen! :)

Idag har jag, Ida och Anna varit i Birsta igen. Anna skulle träffa Gabriella för att planera lite så då följde vi med :) Dagens inköp:


Mörkblå shorts från Gina Tricot


Klänning från Gina


Jag älskar Micke-tröja från Gina


Prickig klänning/tröja från Gina


Gladiatorsandaler från Bianco


2 tröjor köpte jag till Micke på H&M för halva priset. Fynd! :)

Köpte även en ögonfranstång och ett lipgloss på h&m och 2 filmer för endast 29:- styck på Media Markt åsså köpte jag 4 st 2,5 kilospåsar med grillbriketter på Ö&B till pappa :)


Ikväll har jag varit på en spelning på SIDA med några klasskompisar för massa utlänningar från typ hela världen. TJänat lite pengar till klasskassan. Det gick bra :)
Sen kom Micke och hämtade mig och vi åkte på Shell och hyrde film; Rallybrudar och Lakeview Terrace. Återkommer med recension :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men, vad du handlat... Slut på pengar igen nu? ;o)

Gillade den rosa klänningen, jättesöt.=) när ska du ha den?

kram

2009-04-26 @ 21:35:31
Postat av: Martina

Angelica: ne jag har massa pengar kvar faktiskt! :P JAg shoppade billigt ;P

JAg vet inte när jag ska ha den, men jag kommer nog att hitta tillfällen ska du se ;)

kram

2009-04-26 @ 21:40:28
Postat av: Gisan

Ja, den rosa kommer nog passa dig som handen i handsken! Väldigt somrig. :)



Lakeview Terrace är jag nyfiken på. Hoppas den är bra! Isf ska jag nog se till att hyra den nån gång snart jag med. :)

2009-04-27 @ 00:06:13
Postat av: IdaS

Du köpte jättefina kläder =) Tänk så bra skorna kommer passa till klänningen! Sockersött!

2009-04-27 @ 10:40:34
URL: http://idasvensson84.blogg.se/
Postat av: Jenny

Meeen så tjusiga plagg du shoppat dig! Gina e ju som bekant en toppenaffär!! Man längtar ju nååågot tills man kläckt ur bebis så man kan återgå till den normala storleken på kläderna igen =) Ha en trevlig vecka!! kramkram :)

2009-04-27 @ 18:50:46
URL: http://jiisblogg.blogspot.com
Postat av: Anonym

Gisan: Ja det gjorde den ;) Nu har jag berättat vad jag tyckte om filmen ;P



Ida: ja just det! jag tänkte ju att jag skulle prova hur det såg ut men det har jag glömt bort ;P



Jenny: Trevligt att få en kommentar från dig ;) Ja jag ÄLSKAR Gina! DEt är en farlig affär :P Ja men nu är det inte långt kvar juh ;)

kram

2009-04-27 @ 21:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0