Bullfest, bullfest hela dan!

Igår efter jobbet kom jag på att jag ville baka bullar. Var väldigt sugen på det. Så jag köpte mjölk och jäst och mjöl och åkte hem och bakade. När Totte och Sara fick höra att jag skulle baka kom dom hit fortare än en gris hinner blinka ;P Dom blev väldigt goda iaf och vi åt och åt och spelade lite Alfapet. Jag vann såklart ;) jag fick skriva ordet "zebran" och fick 18 poäng * 2 på ordet! inte dåligt :)


Goda bullar. Dom blev inte lika stora som förra gången däremot..


En väldigt fin bild på älsklingen på väg att trycka in hela bullen i munnen..


Totte och Sara tyckte att bullarna var dom godaste dom hade ätit på länge! :)



Idag har vi varit på Fiskebiten med dom och kollat på fiskegrejor. Jag var måttligt road :P Sen åkte vi hem till dom och började titta på Kung Fu Panda. Vi har ju itne sett den än. Men hann inte se klart den för dom ringde från Berners och sa att Mickes bil var färdig så vi var tvungna att åka och hämta den. Men vi fick låna med oss filmen hem så vi ska se klart den ikväll tror jag :) Jag ska iväg och jobba från 16-20.15. Det lär bli stressigt idag när alla ska påskhandla. Men det ska nog gå bra hoppas jag :) Jag fick förövrigt beröm av Kenneth igår när jag jobbade, det tyckte jag var roligt :)

Glad påsk på er allihopa!
Hoppas ni får besök av några söta påskkärringar trots det dumma vädret! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu blev jag jättesugen på bullar! De såg kanongoda ut! Det blir sthlm över påsken för mig, men i nästa vecka måste vi ses!



Glad Påsk Sötnos!!

2009-04-09 @ 15:14:38
URL: http://vitstuga.blogg.se/
Postat av: Martina

hihi du får baka ;P eller komma hit och fika :) har lagt in dom som blev kvar i frysen ;P



ja det msåte vi verkligen! kom hit och fika ;) Ha det så fint i storstan! GLAD PÅSK! Kram

2009-04-09 @ 23:55:32
Postat av: sandra

Åhh vad gott med bullar! MUMS! :D



Nää, den kommer inte försvinna men självklart ska du få tillbaks den! Har bara glömt bort det helt! Hehe...



GLAD PÅSK på er med!

KRAAAAM!

2009-04-10 @ 09:51:20
URL: http://absolutsandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0