dagens inköp i birsta

Jag följde med Anna och Ida S till Birsta idag, mest som moraliskt stöd, men också för att umgås lite och hitta på ngt på dagarna nu när jag har påsklov ist för å bara göra ingenting. Anna och Ida sa iaf att dom skulle lägga upp deras inköp på deras bloggar å jag tänker då inte vara sämre. Även om jag bara shoppade två saker eftersom jag inte har några pengar :P

Men man skulle kunna säga att Madagaskar2 var ett riktigt fynd för den kostade bara 99:- och nässprayen behövde jag för min var slut.
Jag tyckte att det var lite roligt att lägga in bild på mina "fynd" för dom andra girlsen shoppade kläder och kuddar å täcken å div. andra saker :P

Kommentarer
Postat av: Gisela

Haha, ja, där ser man! Men det är en helt okej film! ;) Enjoy!

2009-04-15 @ 21:28:13
Postat av: Martina

de va en jätterolig film juh! Me likie :D

2009-04-15 @ 21:48:40
Postat av: IdaS

Lite roligt är det allt ;)

2009-04-16 @ 13:10:58
URL: http://idasvensson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0