HAHA! :D uppdat

Haha! Jo jag berättade ju att jag var tvungen att åka ner till Birsta i måndags igen och lämna in min DVD som hade slutat läsa skivorna.. Och vet ni vad?!? Fick sms av dom idag och dom tänker inte laga den så jag får 999:- på Elgiganten att handla ny för! SWEEET! Särskilt med tanke på att DVDn bara kostade typ 500:- när jag köpte den! :P

Ja, det var mest det jag tänkte berätta. Tycker om att det har varit fint väder idag och att det förmodligen ska bli fint och varmt imorn med! Trevligt eftersom vi har tänkt grilla! :) Nu ska jag återgå till hockeyn, är däremot inställd på att det nog blir förlust idag med...

Soliga kramar från mig!



Förresten! Gå in och kika på Hotspots nya hemsida! Titta på bilder kan man göra och lyssna på lite mp3or :)
www.thehotspots.nu




Det är tur att jag har fel ibland! Fy faan vilken härligt vändning av Tre Kronor! :D
Lite sur däremot att jag kommer missa matchen imorn för jag jobbar :(

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vilken tur du hade med dvdn då... inte illa att få så mycket. =)

kram

2009-04-29 @ 22:15:01
URL: http://ekansemma.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej! Jag har lagt ut en ny modellbild i min blogg från min senaste plåtning, kika gärna in och kommentera vad du tycker!:)

2009-04-29 @ 22:17:10
URL: http://abckarin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härligt med dvd:n! Men det är väl det minsta du ska ha tillbaka, när du ändå åkt fram och tillbaka med den ett par gånger.

Och det blev vinst!! Fast inte hela alltet, men 3 perioden duger för mig ;D

2009-04-29 @ 22:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0