it sucks

Ja nu har jag kommit hem från skolan igen. Jag fick inte stanna kvar för mina klasskamrater :P Har varit förkyld i en vecka å några dar nu så idag ringde jag till vårdcentralen och dom ringde upp mig 20 i 2. Berättade om mina symtom för sköterskan och hon tror att jag kanske har halsfluss igen. BAJS! Så jag ska ringa till primärvårdsjouren efter halv 5 så att jag kan komma dit och ta prover för hon hade ingen tid på blåsippan idag. Är så himla less på att vara sjuk hela tiden! Vill bli frisk så att jag kan börja träna så jag får upp ett bättre immunförsvar. Nån som har några tips på vad jag ska göra för att slippa detta?

Lägger upp lite braiga citat från min kalender bara för att muntra upp mig själv lite.

* Man hinner med nästan hur mkt som helst, om man bar inte gör sig någon brådska. - Anonym

* Var inte rädd för livet. Tro att livet är värt att leva och din tro kommer att se till att det blir så. - William Jones

* Om du vill ha rikedom, så bygg först upp en rikedom av kunskap. - Jeffrey Gitomer

* Var dig själv. Alla andra är redan upptagna. - Oscar Wilde

* Bättre att dö stående än att leva på knä. - Dolores Ibarurri

* Om du älskar livet så kasta inte bort tiden, för livet är gjort at tid. - Benjamin Franklin

* Lycklig är den som inte sörjer över vad han saknar, men som glädjs åt vad han har.  - Demokritos

* Vackert är allt som ses med kärlekens ögon. - C. Morgenstern

* En äkta vän står aldrig i vägen för dig, om du inte är på väg nedåt. - Arnold Glasow

* Om du väntar tills du är säker på att det är rätt, kommer du förmodligen inte att göra mycket av något. - Win Borden

* Den får aldrig några vänner som är rädd för att skaffa sig ovänner.  - William Hazlitt

* Mod är ofta brist på kunskap, medan feghet i många fall är baserad på god information. - Peter Ustinov

* Du kan ge utan att älska, men du kan inte älska utan att ge. - Okänd


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Uscha för halsfluss, det är verkligen det värsta som finns!

Hoppas du kryar på dej!

Kram

2009-04-20 @ 19:33:35
URL: http://bekkiis.dinstudio.se
Postat av: Martina

ja fast den dumma gubben på primärvårdsjouren lät mig inte komma dit och ta prover så jag måste ringa vårdcentralen imorn igen.

men jag ska krya på mig iaf :) kram

2009-04-20 @ 20:12:19
Postat av: Rebecca

Jaså, du hade missat det =) Tack så mycket... både jag och bebis mår bara bra! Hundarna och Robin också =)



Hoppas du får träffa nån i morgon, så du får medicin så fort som möjligt om det behövs!

Kram

2009-04-20 @ 20:29:54
URL: http://bekkiis.dinstudio.se
Postat av: anna

Hej vännen!! Sorry att jag inte hörde av mig igårkväll, jag tror dock att jag har för dåligt internet för den där matchen, å så e jag glad att du inte va hos mig och smittade mig =)



krya på dig nu!!

2009-04-21 @ 17:50:11
URL: http://vitstuga.blogg.se/
Postat av: Anonym

anna: de e lugnt. jag lyssnade på¨radio :P

tror inte jag hade smittat ner dig faktiskt men vi får se vad läkaren säger imorn =)

2009-04-21 @ 20:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0