Jag har en liten bloggsvacka...

Vet att jag har varit helt värdelös på att uppdatera bloggen nu i typ en hel vecka! Men jag har inte haft nåt att berätta... Däremot så var det tänkt att jag skulle uppdatera igår efter påtryckningar från Angelica och Carro :P Men jag hann inte. Viv var på Musik Direkt och sen när vi kom hem var jag så trött..
Men iaf!

I lördags var det dop för min systerdotter! Hon fick namnet Emma Eva. Jättesnäll var hon under hela dopet, hon kräktes bara lite då och då :P Men lika glad för det var hon :)
Här lite söta bilder:


Mamma Angelica, Fadder Ewa, Emma & Prästen Lasse


"Jag döper dig i Faderns..."


Söt flicka med rosiga kinder visas upp för församlingen


Sen var hon självklart med och läste i psalmboken när det skulle sjungas!



Mamma, pappa, Angelica, Emma & Ewa






Idag firar vi 7 månader. Fast så mycket firande är det inte. Vi tvättar och har varit och handlat, sen ska jag till sjukhuset och Micke ska på möte och sen ska jag iväg och joba från 16-21.15. Kul.
Ja det var väl en liten uppdatering. Hur har ni haft det?

Kommentarer
Postat av: tina

haha min pappa är min mamma å min mamma är min pappa ;P

2009-04-06 @ 14:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0