Måndag

Ja idag hade jag tänkt städa lägenheten, skura golv och damma och så. Men istället så åkte jag, Micke & Totte till Birsta för att lämna in min dvd på Elgiganten igen. Vi hyrde ju film igår och då tyckte dvdn att det var en bra dag att sluta fungera på. Den läser inte ens skivorna längre nu. Så nu har jag lämnat in den. Får se vad som händer. (Som tur var kunde vi ju se filmerna på playstationet)

Fått brevet från Göteborg nu. Jag har tydligen kommit in på musiklärare där också, alltså klasslärare typ. Åsså är jag första reserv på lärare med sång som inriktning. Däremot så stog det inget om hur jag skulle göra med reservplatsen, om jag vill stå kvar där, så jag måste ringa dom imorn och fråga.
Fick även brev från sjukhuset från cellprovstagningen och allt var normalt så det är jag väldigt glad över! Jejj jag är frisk! :)

Just det! Jag lovade recension på filmerna. Rallybrudar var itne så rolig som jag hade tänkt mig, men det var ett ganska bra tidsfördriv :P
Lakeview Terrace var ganska bra däremot. Samuel L. Jackson var strålande som vanligt. Han såg riktigt pshyco ut. :)

Nä, jag kanske ska sätta igång med städandet nu en stund istället innan hockeyn börjar! Hai!

Kommentarer
Postat av: G

Aha, great! Du får ta dig en funderare nu då vart du ska till hösten. :)



Håller med om Rallybrudar. Trodde oxå den skulle va bättre och roligare. Får ta mig en titt på LT... :)



Jag har provridit en häst idag! :D Den ska jag försöka mig på att rida lite emellanåt så man får lite träning igen :P

2009-04-27 @ 21:35:43
Postat av: IdaS

Roligt att du kom in i Gbg! Hoppas det fixar sig med reservplatsen också! Det vore ju toppen om du flyttade dit, så kan vi umgås när jag flyttat hem till Alingsås ;D

Lycka till!

2009-04-28 @ 16:49:33
URL: http://idasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0