Quite creative

Ja idag har jag varit ganska duktig faktist. Ringde vårdcentralen igen imorse. Vi kom fram till att jag inte behövde åka dit eftersom det har blivit bättre i halsen och dom ville inte ge mig antibiotika utan dom tyckte att kroppen skulle få ta hand om det själv så där sparade jag juh 150 kronor plus medicinkostnad :P Ganska bra tycker jag :)
Sen sov jag en stund till och sen skjutsade Micke mig till skolan. Var där från halv 11 till kvart över 4 typ. Det gick sådär på sångflexet men bättre än förra gången iaf.
När jag kom hem så hoppade jag in i duschen på en gång och sen satte jag igång att städa ur vinterkläder och kläder jag inte använder ur min garderob. Duktig!


Ganska mycket kläder blev det som får åka upp på vinden.


Sen kom Micke hem och vi gjorde tacos. Gott men vi hade glömt köpa lök så det saknades lite, men det gick bra ändå. :)

Jag har även skickat in min deklaration - kommer få tillbaks ca 8500:- sweet! Åsså har jag skrivit in två nya recept i mina kokböcker. Nu ska jag slöa framför tvn en stund. Jag hoppas jag känner mig så pass pigg i halsen imorn att jag kan ta mig iväg till Idas dans. Det var längesen sist och jag vill dansa!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Duktig du varit. =)hoppas halsen blir bra snabbt nu då....

Har du svårt att komma på vad du ska göra med pengarna kan jag och Emma hjälpa till att göra av med dom. ;o)

kram

2009-04-22 @ 21:45:27
URL: http://ekansemma.blogg.se/
Postat av: Gisan

Duktig du! jag borde oxå rensa i garderoben. Ett strålande tillfälle att göra det nu när det är flyttdags? :)



Krya på dig!

2009-04-22 @ 21:47:17
Postat av: Martina

Angelica: ja det är faktiskt ganska mkt bättre =) haha jag tror inte jag kommer att ha några problem med att investera dom pengarna ;P



Gisan: ja ett ypperligt tillfälle skulle jag kalla det ;)

2009-04-22 @ 21:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0