boring sunny sunday

Att söndagar kan vara så långtråkiga... Har tänkt att jag ska gå till affären och handla lite frukt och grejor men jag tar mig inte upp ur soffan... Idag är en dag då jag känner mig lite ensam.. Saknar alla vänner i Härnösand, familjen och Micke såklart. Skulle vilja hitta på nåt kul men vet inte vad. Är i en stad där det säkert finns tusen saker att göra och jag sitter här hemma på soffan och tittar på 4e säsongen av sex&thecity...
Kanske är dags att röra sig mot affären ändå. Solen skiner ju ute iaf!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du skulle ha satt dig på spårvagnen och åkt en sväng till farmor... hon hade blivit jätteglad. =)

kram

2009-08-30 @ 17:54:14
URL: http://ekansemma.blogg.se/
Postat av: Martina

jag ska nån dag :P hade det inte i huvet idag bara :P dessutom vet jag inte vart jag ska kliva av ;P

2009-08-30 @ 19:58:20
URL: http://jarredsdotter.blogg.se/
Postat av: Gisela

Hm, spårvagnshållplatsen minns jag inte, men är inte busshållplatsen "stora björn"?

Du saknas här uppe med såklart!! Kramar!

2009-08-30 @ 21:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0