Hello from Gothenburg!

God morgon, god morgon!

Nu sitter jag här i lägenheten och har nyss ätit frukost bestående av gamla rostmackor som inte var så tokiga ändå och ett glas vatten. Livet är hårt här nere :P Nej men det var ju så att jag kom fram så sent igår så inga affärer var öppna så jag kunde köpa mig frukost och allt som finns i mitt kylskåp är ett paket smör... Inte mkt att hänga i julgranen.
Jag har duschat också i min dusch som jag inte har ngt duschdraperi i.. Vilket resulterade i att golvet blev ganska blött :P
Och sist men inte minst så tror jag att jag har glömt min necessär med smink i hemma i Strinne. Får se om jag har ngt användbart i lådan jag packade ner badrumssaker i...

Ja vad säger ni? Har inte min första dag i Göteborg börjat strålande? ;)
Men jag deppar inte - skolan börjar ju snart så då borde jag kunna förvilla mig på spårvagnarna också på väg till Götaplatsen ;)

Have a nice day everybody! Och lämna gärna kommentarer!! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt härligt! Vatten och bröd kan man klara sig länge på. ;) Men imorn ska du ju få handla massor iaf. :) Hoppas du får det jättebra där nere och att du kommer trivas! Kommer gärna å hälsar på, vid lämpligt tillfälle! :O :) Kramkramar!

2009-08-24 @ 17:24:47
Postat av: Gisan

Vad hände med mitt namn som jag faktiskt skrev in! hm

2009-08-24 @ 17:25:33
Postat av: Caroline

Hej!



Om dom inte skjuter björn så blir det ju alldeles för många :p



Du får ju följa mitt liv genom sista året på gymnasiet med ;) Det kommer vara ett lååååångt år :s Karlsson flyttar ju ner till Huddik så jag blir ensam hemma! :s



KRAM

2009-08-24 @ 18:05:01
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se/
Postat av: MickePicke

Jag är stolt över dig :) Du är så duktig och modig.

Du får nog be Emelie att hålla i ditt kort imorgon så inte alla pengarna flyger iväg :P



Jag älskar dig :) Pussar och kramar :)

2009-08-24 @ 18:56:27
Postat av: Anonym

Gisela: Ja fast så gott var det inte... ;P Ja kom å hälsa på! :)



Carro: Nehe det blir det inte alls ;P Ja just det. När flyttar han?



Micke: Tack älskling :) Saknar dig. Kom hit!!! Älskar dig!!! Puss

2009-08-24 @ 19:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0