Idag är heller ingen vanlig dag!

För idag är det Sandras födelsedag! Hurra! Hurra! Hurra!

Igår var jag på kalas hos Sandra som fyller 24 år idag. Grattis grattis! :) Hoppas du fick den maten du önskade dig ;)
Det var iaf mycket trevligt och hon hade bakat en jääättegod tårta och hade massa fikabröd. Vilket var väldigt bra eftersom jag bara hade ätit lunch/middag vid 2-tiden. Så jag åt mig mätt på fikat :)


Fina tårtan :)

 
Födelsedagsbarn och tillhörande sambo :)

  
Ida, Ida och Anna :)


Lite info.

I lördags åkte jag, Micke, Pappa och Peter ner till Göteborg med världens(?) största flyttlass. Men allt gick faktiskt ganska smidigt och alla möbler fick plats i lägenheten. Vilket vi inte hade trott. Vi måste ha mätt fel :P Sen åkte vi hem tidigt igår morse igen. Men det gick faktiskt bra, fast det var jobbigt att bara åka ner och packa upp och sen åka hem igen. Man hade ju gärna vilat en dag :P

Idag har jag varit duktig och ringt till länsförsäkringar och sagt upp mitt avtal med Västernorrland och fixat ett nytt nere i Göteborg ist. Är lite onödigt och dumt att ha en försäkring här där jag inte har några grejor och ingen där nere där alla grejor är tänkte jag :P Så det är fixat. Imorn ska jag ringa och beställa tandläkartid nere i Göteborg så att jag kan förlänga min tandvårdsförsäkring.
Har även fyllt i papperna till adressändring och ska skicka iväg dom imorn.
onsdag ska jag till tandläkaren och kolla vad man kan göra åt mitt (ursäkta svordomen) jävla tandkött. På kvällen ska vi repa lite dansband och sen är det eventuell filmkväll/avskedskväll med brudarna.
torsdag ska vi tvätta lite och sen åka till Sollefteå för att träffa min familj lite också innan jag drar söderut.
fredag är det kräftskiva i Strinne. MUUUUUUUMS!!! Det har jag längtat efter ;)
lördag åker vi tillbaka till Solum igen eftersom det är surströmmingsfest där då (usch) och vi ska spela med dansbandet. Jag hade inte tänkt äta någon surströmming.
söndag klockan 16.35 tror jag? går flyget ner till Arlanda och sedan vidare till Göteborg. Då flyttar jag från Härnösand och kommer inte tillbaka på minst 5 år om allt går som det är tänkt. Eller kommer tillbaka gör jag juh. Men då bara för att hälsa på alla nära och kära :)

Nu ska jag nog gå och titta lite på tvn med Mickes pappa. Har inget att göra. Har ingen egen lägenhet att bo i. Inga vänner som är lediga och Micke jobbar på Mini ikväll. Kul liv! Not. Hade också tänkt åka ner till Birsta för att inhandla lite smått och gott imorn, men hade glömt att jag har beställt linser som jag fick sms om idag att dom hade kommit. Så jag måste fundera på om jag har råd med Birsta... Vi får se.

Nä nu är det slutgnällt. Tvn väntar. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0