Imorgon börjar allvaret

Japp imorgon är det dags! Dags att träffa alla andra lärarstudenter och dags att gå vilse på ett nytt ställe. Imorgon är det upptakt för alla lärarstudenter klockan 9.00 i Vasakyrkan, sen fortsätter dagen med massa aktiviteter. Nollningen börjar även imorn. Ska bli kul att äntligen få vara med på en nollning som en nolla och inte som en "phadder" som det heter här nere. Inte phösare alltså :P Här nere pågår nollningen i 3 veckor men med endast en kort aktivitet varje dag, fast alla dagar är inte med kom jag på nu.. Så ganska skönt ändå att inte behöva nollas hela tiden ;)

Annars har dagen mest bestått av regn. Blev dyngsur trots att jag hade paraply. Skorna sa "tjipp tjipp" när jag gick och både byxorna och tröjan blev dränkta. Har gjort lasagne till middag och gjort två stycken matlådor. En som jag fryste in och en som jag tänkte äta imorgon :)

Hoppas ni har det bra allihopa! Kramar


Kommentarer
Postat av: Angelica

Lasange... så gott... det måste jag göra nån dag till mig och emma. Det tycker hon säkert är gott.



Lycka till i morgon då.

kram

2009-08-31 @ 23:24:52
URL: http://ekansemma.blogg.se/
Postat av: anna

Så mycket för fint väder i Götet! Här skiner solen =) Hoppas det gått bra i skolan idag! kram

2009-09-01 @ 16:34:56
URL: http://vitstuga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0