It's raining cats and dogs!

Ja herregud vad det regnar. När jag gick från skolan till spårvagnen så var det mest bara duggregn och jag tänkte att det är lugnt jag hinner hem. Gör ju inget om man blir lite blöt. Men på vägen hem började det vräka ner. Det regnar sjukt mycket nu! Och jag vet inte vart jag har mitt paraply.. Vet inte om det kom med i flytten... :P

Är hemma just nu och ska snart laga mat. Är hungrig! Sen ska jag till skolan ikväll igen på introfest. Ska bli kul =) Vi har blivit indelade i grupper och alla ska framföra varsin grej... "Disney goes disco" heter det :)

Uppsjungningen till Kammarkören idag gick också jättebra. Jag tror jag kommer med för han sa att han var väldigt intresserad av mig (min röst antar jag ;) )

Ha en trevlig fredagkväll alla!

Kommentarer
Postat av: IdaS

Vad roligt med kören! Saknar att få sjunga "på riktigt"... Hoppas det blir kul ikväll också :D

2009-08-28 @ 16:08:49
Postat av: Anonym

Köp ett nytt parably... du lär behöva det.;) Kommer ju inte så mycket snö på vintern där nere... mer regn om jag förstått rätt.



Kul med kören. o hoppas du får en trevlig kväll.

kram

2009-08-28 @ 19:03:01
Postat av: Angelica

Inte meningen att jag skulle vara anonym...:S

2009-08-28 @ 19:03:54
URL: http://ekansemma.blogg.se/
Postat av: Gisan

Hehe, instämmer med föregående talare. Köp ett nytt om du inte hittar! eller gå runt å se ut som en dränkt katt mest hela tiden! ;)



Va skoj me kören! På så sätt lär du ju även känna mer folk! :)



Ha en lugn och trevlig helg! Själv ska det jobbas...

2009-08-28 @ 21:55:02
Postat av: Martina

jag hittade paraplyet :)



ja det blir nog roligt om jag kommer med :)

2009-08-29 @ 11:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0