Jag förstår att ni längtar...

...Efter att få se bilder på lägenheten. Men just nu är den inte så mkt att visa upp trots att jag har fejat och donat jättemycket idag! Fortfarande ca 10 flyttlådor som ska packas upp, gardinstänger som ska hängas upp + gardiner såklart, en bokhylla och ett köksbord och stolar som ska inhandlas innan det blir fint här.
Fast i dom lådorna som är kvar är mest saker som ska in i bokhyllan men ni får hålla er ett tag till :) Men jag lovar att det kommer bilder snart :)

Tack för alla fina kommentarer! Jag blir så glad av att höra från er :)

För att svara på Annas fråga så har jag hittills inte träffat så många lärare, däremot ska jag sjunga upp för att få vara med i Kammarkören på fredag så jag hoppas att det går bra och att jag får vara med :) Har inte lärt känna någon klasskompis riktigt än men man kan föra samtal med dom iaf :) Finns några som verkar trevliga :)

Nej nu har jag pausat klart. Måste ta tag i disken. FY! Det är ju Mickes jobb ;)


Kommentarer
Postat av: MickePicke

whuuu whuuuuuu! klikidi klikidi :P



Känns bra att jag har fått en titt innan alla andra :)



När jag väl kommer anar jag att jag kommer få diska ihjäl mig :P



Älskar dig :) Puss puss !

2009-08-26 @ 20:00:08
Postat av: tina

hihi :)

Ja det var väl snällt av mig ;)

nej då jag lovar att jag ska ha diskat innan du kommer ;) Eller så köper jag nytt på IKEA? ;P



love you too älskling! pussar

2009-08-26 @ 20:02:43
Postat av: Gisan

Hehe, Micke ha de bra han. Att du hinner få ordning i lägenheten innan han kommer ;P

2009-08-27 @ 23:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0