Jävla jobb!

Idag när jag jobbade så pratade vi om lönebesked å grejor. Och då visade det sig att jag inte har fått någon OB-ersättning på hela tiden jag har jobbat. Tack så jävla mycket ICA! GRRR! Det har väl tydligen blivit något fel, men väldigt knasigt eftersom det går på en stämpelklocka och det verkar fungera för alla andra. Detta ska snarast åtgärdas!
Iofs skönt att få massa pengar retroaktivt men dom hade behövts alla gånger jag inte har fått dom också..

Har jobbat hela helgen och har varit helt slut så har inte orkat uppdatera. När vi kom hem halv 10 igår höll jag på att somna, men höll mig vaken till ca kvart över 11 ;P

I fredags var Anna, Sandra, Ida och jag på massa loppisar, jag var sådär road eftersom jag inte tycker om loppisar, men det var kul att umgås iaf :) Anna inhandlade en stol som hon ska plantera blommor i och Ida & Sandra några sygrejor.
Roliga hattar hittade vi också på loppisen:

 
Sandra i begravningshatt och Ida i någon form av bröllopshatt kanske?


Nu ska jag bara sova på soffan hela kvällen, kanske se någon film om jag orkar. Jag är helt slut. Jobbet tar knäcken på mig. Tur att det bara är 4 arbetsdagar kvar nu! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken himla tur att ni upptäckte det då!! Tänk om du missat pengarna helt... hade itne varit bra.

Bra att få dom nu när flytten närmar sig.

2009-08-02 @ 20:36:12
URL: http://ekansemma.blogg.se/
Postat av: Ida Kentner

VI ÄR SÅ GRANNA!

2009-08-04 @ 20:29:27
URL: http://idakentners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0