Ledsen på ögat...

Första dagen är avklarad på skolan och tro det eller ej så förvillade jag mig inte ett dugg på spårvagnarna ;P
Mkt info blev det idag såklart och jag tror inte jag fattar nåt :P Men det klarnar nog snart ;)
Kul att ni kommenterar. Fortsätt med det :)

Har börjat packa upp grejorna och till min stora besvikelse så har mitt fina stora kakfat i glas gått i kras. Mitt itu.. ;( Tror jag fick det av Järnbergs i studentpresent... Å nu är det paj. Locket till matberedaren har också gått sönder så nu är jag ledsen och vill inte packa upp mer saker för jag vill inte se fler saker som har gått sönder i flytten. Tröstar mig med Sex and the city - säs 1. Tänkte börja om från början eftersom jag inte har några tv-kanaler än...

Imorn ska Emmelie förhoppningsvis ta med mig och storhandla. Först på IKEA och sen ska det inhandlas mat så jag slipper det på ett tag. Var på Willys innan jag gick hem idag för att handla någon middagsmat och frukost tills imorn och usch vad tungt det var att bära. Så en storhandling med bil kommer sitta fint. :)


That's all for now. Visst har jag blivit duktig på att uppdatera? Får se hur länge det håller i sig.. ;) KRAM på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte roligt att det gick sönder :(

Men man kommer nästan aldrig undan att något går sönder :(



Jag älskar dig :)



Puss puss

2009-08-24 @ 19:41:40
Postat av: Ekan

Nämen... så tråkigt...:( inte kul när saker går sönder... Förhoppningsvis är det allt så resten är helt. Det är svårt att packa när saker ska åka så långt på släpvagn.

Du får önska dig nya saker i julklapp.=)

kram

2009-08-24 @ 20:03:03
URL: http://ekansemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0