Nej det är ingen vanlig dag...

För det är Angelicas födelsedag, Hurra! Hurra! Hurra!
Micke och jag åkte till Strinne igår för att vi skulle kunna fira henne idag :) Vi hade köpt stooora paket till henne

Dom innehöll en tavelram och en tavla :) Mycket vackert :)

 
Öpnnar paket :)                                          Emma var nyfiken

Jag och Angelica hade också bakat en mycket fin och mycket mumsig tårta:


Sen måste jag visa vad fin Emma var idag bara för att mamma fyllde år. Duktig är hon också och kan borsta tänderna själv :)




Igår kväll fiskade vi kräftor, Micke hade aldrig gjort det så jag tyckte att han skulle få prova :) Vi metade upp dom flesta. Det är mer spännande då och roligare också för den delen ;)
Lite bilder på kräftorna - levande och döda :P


Micke tänker äta kräftan levande?


GOOOOOOOOOTTTTT!!!!!! :D:D


Nu måste jag fortsätta med packningen. Har massor kvar och på lördagmorgon går lasset! Jobba jobba!

Kommentarer
Postat av: Gisan

God var tårtan oxå och fin tavla hon fick! Men vi konstaterade att den nog visst kommer göra sig bra "uppåner". Den blir som lättare och ljusare då. :)

2009-08-12 @ 22:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0