shopping

Idag var Emmelie snäll och skjutsade mig på IKEA och Coop så att jag kunde storhandla :)
Handlade för ca 1000:- på IKEA, bl.a. ett duschdraperi och en matta. Kunde inte köpa bokhyllan jag hade tänkt för vi kom fram till att den inte skulle få plats i bilen :/
På Coop handlade jag mat för nästan 1300:- så nu ska jag väl klara mig utan att gå till affären på ett tag hoppas jag :)
Däremot är det lite konstigt att jag har handlat så mkt mat och inte orkar göra någon middag så ist har jag ätit mackor.. Inte så nyttigt men jag tycker verkligen att det är såååå tråkigt att laga mat till bara mig själv.
Nu återgår jag till sex&thecity eftersom jag fortfarande inte har några kanaler. Förhoppningsvis får jag rätsida på det imorn. Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du liten latmask ja :P

Det ordnar nog sig med tv kanalerna snart :)



Va her nattinatti ? :P



Älskar dig ! Puss puss

2009-08-25 @ 20:37:03
Postat av: Gisan

Hehe, de e lite som när vi va på ikea, får vi plats i bilen eller inte... Hm. ;P



Bra du fyllt på förrådet lite me mat. De ha ja oxå gjort idag. Dyrt vart det! Förstår inte! å ändå skulle ja inte köpa så mkt! :O :/

2009-08-25 @ 21:51:56
Postat av: Caroline

Det gick bra, men det var dryyygt! :p



Nej du, jag firar inte födelsedagen där nere :p

2009-08-26 @ 06:59:29
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se/
Postat av: anna

Hej Göteborg!



jag var också på IKEA igår =) jag köpte kuddar och värmeljus. Roligt att läsa om hur du har det. Berätta mer om skolan! verkar det bra? sköna människor och vettiga lärare?



kram!!

2009-08-26 @ 09:08:16
URL: http://vitstuga.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Tack så mycket =) Vi trivs otroligt bra här, helt underbart att bo på markplan!



och ja, magen den växer och växer. Men nu är det bara två veckor kvar som tur är.. =) om den lille inte hade tänkt gå över tiden såklart, eller komma tidigare =)



och du har börjat ett nytt kapitel i Göteborg. Kul! =) Är dock inte så avis på att du bor bland flyttlådor just nu :p Usch... vi har hållit på hela sommaren för att få i ordning här. Packade upp sista lådan bara för dan :p



Hoppas allt är bra annars och att du kommer trivas på skolan och i den nya staden!



Kramar

2009-08-26 @ 12:05:28
URL: http://bekkiis.dinstudio.se
Postat av: sandra

Skööönt att höra att det går bra för deig! Trots att det gått sönder lite i flytten, men det tycker jag alltid att det gör!



Fortsätt uppdatera ofta! Kul att läsa om hur du har det där nere!



Kraaam sandra!

2009-08-26 @ 12:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0