Det är inte klokt

vad duktig jag kan vara ibland!

Hemtentan är skriven, väntar bara på att bli läst av Angelica och sen ska jag skicka in den. Har dammsugat och moppat golven och snart är jag på väg till affären för att inhandla nåt gott tills ikväll när Emelie gör mig sällskap till idol-finalen :) Helt slut är jag nu så jag måste vila en liten stund innan jag går. Men inte allt för länge för jag måste göra mat så den är klar innan klockan 5 för då ska jag spela pokerturnering :P




Ikväll hejar jag självklart på Erik! (foto från starlounge)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag o Emma hejjar också på Erik... fast Emma sover o hejjar i sömnen. Han bara måste vinna, fast han har nog en svår motståndare. Om några timmar vet vi.

kram

2009-12-11 @ 19:45:44
URL: http://ekansemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0