duktig idag :)

Idag har jag:

* skrivit klart uppgiften och skickat in den.

* ringt till hyresvärden och påpekat att det är stopp i vårat avlopp i duschen, så jag hoppas att dom skickar någon snarast. Förmodligen inte eftersom dom är helt värdelösa hyresvärdar...

* tränat afro power dance med Emelie. Det var sjukt kul idag med!

* packat ner alla mickes saker i en väska för nu ska han härifrån! :P haha nej jag skoja bara, han åker till norrland imorn eftersom dom har spelning så jag kommer inte träffa honom på 2 veckor! :( men det går nog bra den här gången med :)


Imorgon ska jag:


* vinka av micke på tågstationen


* leta efter en digital fotoram till farmor


* gå på föreläsning


* ha julkonsert med kammarkören på artisten 19:00.  Alla som är i Göteborg kan ju ta sig dit ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0