En liten juluppdatering :)

Sitter i soffan hemma hos Mickes pappa och "tittar" på när Micke och Peter spelar NHL -04... Tänkte jag skulle berätta lite om vad som har hänt dom senaste dagarna :)

Kom till Härnösand i måndags kväll, på tisdagen skulle vi äta potatisgratäng och fläskfilé men Mickes pappa hade köpt Janssons frestelse istället för gratäng :P Men som tur var märkte jag det i tid så vi fick potatisgratäng iaf ;)

Julafton firades tillsammans med Micke hemma hos mamma och pappa. Jag och Angelica sjöng både på Lions - annorlunda jul och i Sånga kyrka på kvälllen. Det gick förvånansvärt bra fast vi inte hade hunnit öva nästan nånting... Kanske är ett koncept vi ska följa :P
Fick bra julklappar, bla: fritös, hårfön, stekgryta, eltandborste, sodastreamer och filmer och lite pengar. :)

Igår var vi ut på Hullsta gård för det stora juldagspartyt! Hade sett fram emot det men det var inte så kul. Visst var det kul att träffa kompisar man inte sett på länge, men hälften av dom man träffade var så fulla att dom nog inte kommer ihåg att dom träffade mig.. :P

Idag åkte vi tillbaka till Solum för att få och ge bort lite julkappar här också :) Har även hunnits med en pokerturnering ikväll. Jag kom 3a :)
Imorgon har Micke träningsmatch i Kramfors så jag och Peter ska åka och titta på den..

Glömde kameran i Sollefteå så bilder kommer när vi har åkt tillbaka dit igen :)

Hoppas alla har haft en mysig jul!

JULKRAMAR från mig!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Japp, tror det är ett bra koncept att följa...=) eller kanske inte. Fast bra att veta att det funkar när man måste...=)



när kommer ni tillbaka till solle??

kram

2009-12-28 @ 11:57:13
URL: http://ekansemma.blogg.se/
Postat av: Martina

haha ja ;p



hmm antingen på onsdag kväll eller på nyår.. inte bestämt än, men vi ska tydligen repa med dansband på onsdag nån gång under dan...

2009-12-28 @ 13:21:38
Postat av: Ida Kentner

2010-01-01 @ 14:47:44
URL: http://mlibi
Postat av: Ida Kentner

Hoppsan! :)

När skulle vi seeeees då?!

2010-01-01 @ 14:48:14
URL: http://mlibi.blogspot.com
Postat av: Ida Kentner

Kanske det kanske :) Hör av dej på söndagkväll då så bestämmer vi :)

2010-01-02 @ 11:30:45
URL: http://mlibi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0