hemtenta...

Nu har den kommit.. hemtentan. Klockan 17 idag kom den och hittills har jag skrivit en rubrik. Känner mig väldigt duktig... Har bestämt mig för att inte skriva något idag. Jag har ju trots allt hela dagen imorn och fram till 17 på fredag på mig.. och det ska bara vara 8-10 000 tecken så det borde jag ju klara hoppas jag. Det dumma är bara att jag knappt fattar frågan och inte heller boken för den delen ;P Men det löser sig.. annars får jag väl skriva omtenta.. blä! :P

Iaf så fick jag en liten chock igår när rörläggaren ringde halv 9 för att sedan komma och fixa avloppet vid 9-tiden! Fantastiskt att hyresvärdarna kan lyckas med nåt!

Micke har åkt och jag är ensam igen.. Inte så kul alls men kanske bra nu när jag måste koncentrera mig på tentan.. Dessutom är det ju bara 1 ½ vecka kvar nu tills jag får träffa honom igen :)


Ne nu ska jag kura ner mig under filten igen och titta på film. :)

Kommentarer
Postat av: Caroline (svar på kommentar)

Jag vet itne om du har frågat det förut, men jag ska iallafall skiva typ som en liten bok eller nått och den ska handla om Sun Records och Elvis, Johnny Cash, Jerry Lee Lewis och Roy Orbison, dom spelade ju in sina första skivor/singlar där =)

2009-12-10 @ 17:02:42
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se/
Postat av: Martina

aha jag förstår :) kul låter det som! inte alls som det bajs jag håller på med just nu!

2009-12-10 @ 17:59:39
URL: http://jarredsdotter.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för julkortet :D

Fattade först inte att det var från Er när det stod "Tina"! Haha!

Hoppas Ni har det bra, MISS YOU!

Kram Ida & Marcus

2009-12-10 @ 20:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0