Nu är det slut på veckan...

Det är dags för fredagsmyyyyyyyyys!! :P

VFU:n är avslutad för den här terminen. Har haft det jättebra i Torslanda och Tina har varit en toppen handledare! Nu när jag vet att jag inte kommer att vara där mer känns det faktiskt lite tråkigt. Har ju börjat lära känna eleverna och känns lite ledsamt att lämna dom. Men det är väl bäst om jag får göra det som är tänkt att jag ska göra, nämligen ämneslärare och inte klasslärare.

 

Nu sitter vi och tittar på Idol och har myst till det med lite chokladfondue. Mycket gott! Tyvärr har ju inte hösten så mycket frukter att erbjuda mig men det blev iaf apelsin, vindruvor och banan. Alla mycket goda att doppa i choklad. Men man hade ju självklart velat haft jordgubbar :P

 


YUMMI!





Dags att koncentrera sig på tvn. Jag är lite kluven på vilka jag vill se i finalen men jag tror Erik och Tove.
Efter idol är det nog dags för sängen. Har varit väldigt trött på kvällarna senaste veckan. Är ju inte van vid att kliva upp så här tidigt. Skönt med sovmorgon imorn. :)

Ha en fin helg alla!


Kommentarer
Postat av: Gisan

Mmm, gott! :)

Jag och Mysen myser oxå. En popcornskål, flashforward och sen en film tror jag. Myyys.

Ha en trevlig helg ni med. :)

2009-12-04 @ 23:46:21
Postat av: Angelica

Åhh... så gott det såg ut...=)Själv smygåt jag nån skumtomte när inte emma såg. O åt några ostkrokar som fanns kvar i påsen. Inte riktigt lika gott antar jag.

kram från oss

2009-12-05 @ 07:55:36
URL: http://ekansemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0