Snart är jag i Norrland!

Sista dagen hemma nu, för imorgon bär det av till Härnösand! Idag ska jag packa, städa lite och diska.. Sen ikväll ska jag iväg på konsert. Uruppförande av Fredrik Sixtens nya Juloratorium på svenska i Domkyrkan klockan 18.00! Ska bli kul! :) Får se om jag får med mig Emmelie.. hon var lite bakis idag :P

Veckan har annars mest bestått av plugg.. Var hundvakt åt skräcken Bob i fredags.. Det gick ganska bra fast han ylade och gnällde den här gången också.. men tydligen så gör han det när han är hos andra också så det är inte bara här hos mig :P Sen på kvällen bjöd Emmelie mig på tacos hemma hos henne. Det var gott :)

Imorn har jag föreläsning och 17.40 går flyget. Flyger med SAS den här gången så jag får mellanlanda i Stockholm.. Då ska jag passa på att skriva lite på tentan medan jag väntar. :)

Hoppas alla har haft det bra i veckan och helgen :) Kram från mig

Kommentarer
Postat av: Gisan

Gott med tacos. Snart ses vi! :D Kramkram!

2009-12-20 @ 13:57:53
Postat av: Rebecca

Håller med =) Gud så gott med tacos!



En träff vore verkligen skitskoj att hinna med!

Men jag kan inte lova nåt nu, läre se hur det ser ut hemma först! Är som sagt en hel del man ska hinna med under dagarna hemma...

Men vi kan väl höras nåt i mellandagarna och se hur det ser ut med tid!

Tack för det fina julkortet =)



Kramar

2009-12-20 @ 14:10:00
URL: http://bekkiis.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0