Allt vore mycket roligare & enklare...

Om man nån gång när månaden börjar lida mot sitt slut hade haft en liten slant kvar... Men det har jag aldrig verkar det som.. Blää!
Jag vill kunna boka mina resor till södra Sverige NU! Jag vill åka till Övik och se på hockey! Jag vill kunna bjuda min älskling på nåt kul på alla ♥♥♥ dag imorn... Men det går inte när jag för tillfället har ca 50 kr kvar att leva på.
På måndag kommer jag få pengarna från spelningen vi hade förra helgen iaf. Det är bra för då kan jag boka resan till Gbg... Jag hoppas jag hinner träffa farmor och kanske kusin lite under dom 2 dagarna jag är där..
Varför ska det alltid vara så svårt? Förhoppningsvis blir det bättre nu när jag har blivit av med min lägenhet.. Då slipper vi betala dubbel hyra..

Micke blev sjuk natten till igår med feber och grejer, så vi har bara tagit det lugnt nu.. Ikväll blir det Let's dance och kanske en skräckis fredag den 13 till ära.. :)
Snö6 är det nu också.. Ska kanske dit och kolla en sväng imorn på dan.. Ska höra med Anna om hon ska dit.. Ska du det? ;P

Tyvärr inga bilder i detta inlägg heller.. Inget händer i mitt liv så jag har inget att ta kort på... Det kommer till veckan däremot tror jag :)

Kommentarer
Postat av: G

U hang in there. It'll b better soon. :)



and I'll b leaving soon too! :D It'll b sooo fun!! :D (I hope)

2009-02-13 @ 18:37:52
Postat av: Martina

G: When?? is my question... :/

Yeah. Good for you! gjdslkjgdskl :P

2009-02-13 @ 19:01:55
Postat av: Anonym

svaret är JA. Jag tänkte kila förbi å titta på alla fulla människor och går hemskt gärna dit med dig =)

2009-02-13 @ 19:35:30
Postat av: mvh, Anna

2009-02-13 @ 19:36:25
Postat av: G

2009-02-13 @ 22:11:33
Postat av: G

Så kan man tydligen Inte göra! :E



Ja du. It's a mystery! Jag har själv samma fråga, men det löser sig... :)

2009-02-13 @ 22:17:31
Postat av: Martina

Anna å Gisan: Duktiga ni är ;)

Anna: Ses imorn :)

Gisan: Ses ockås imorn. för vi kommer till strinne!

2009-02-13 @ 22:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0